• לירן וויס

עודכן ב: לפני 16 שעות

אטסי הכריזו על שבוע הסייבר 2020 שיתקיים בסוף נובמבר ויפרטו עליו בהמשך.

הנה תרגום ופירוש שלי למאמר שלהם על כך


לדעתם עונת הסיילים השנה תתחיל מוקדם יותר. ממש בתחילת נובמבר.

לכן הם מתכננים לעשות מתחם סיילים וממליצים לנו לעשות סיילים של 20% ומעלה לפחות על חלק מהפריטים , להבטיח משלוח לכל העולם ולתת למשלוח חינם החל מה 2 לנובמבר ועד ה2 לדצמבר בכדי להיות חלק מדף הסייל היעודי לך.


להתחיל בסייל כבר בראש חודש נובמבר יעזור לנו לתפוס את הסנוניות הראשונות- אותם קונים שמעוניינים להבטיח לעצמם להיות ראשונים שקונים וכך גם מבטיחים לעצמם שהפריטים יגיעו בזמן.


הקונים בתקופה זאת רוצים לדעת שהפריטים יגיעו בזמן לפני החג, יחפשו גם כנראה חנויות שמציעות גם אריזת מתנה מלבד הפריט ולכן מומלץ להפעיל את האופציה לאריזת מתנה כאן


מומלץ גם להעלות סרטוני וידאו- הסרטונים נותנים מידע שתמונה לא יכולה להעביר


למאמר: https://www.etsy.com/seller-handbook/article/your-on-sale-holiday-items-all-in-one/987755720543






רוצה להעלות רמה באטסי? אני מציע ליווי אישי שלי למשך שנה במחיר הוגן.

כל הפרטים כאן


173 צפיותהוספת תגובה

צריך להבין שבעת המעבר אין חיווי או בדיקה של אטסי כך שזה נראה שהכל תקין

ב99% מהמקרים - הכל עובר תקין, אבל כעבור כמה ימים אטסי אכן עורכים בדיקה של הפרטים שהקלדנו בעת המעבר.



ובכל זאת , אם קיבלנו הודעה שהחשבון נסגר\ אפשרויות התשלומים נעצרו- מה עלינו לעשות?

א. להבין שזה קורה מידי פעם ולהבין שאוטוטו יפתחו לנו את החנות שוב.

ב. הבדיקה נעשית באופן ממוכן - ישנו מחשב שסורק את צילום הדרכון או הרישיון שמסרנו, עובר על השדות והופך אותן לטקסט. כעת הוא משווה זאת אל מול הפרטים שהקלדנו בנוגע לשם בעל חשבון הבנק

הציפיה היא שיהיה זהה לפרטים על הדרכון - ואם לא כך הדבר- זוהי סיבה מעולה לאטסי לעצור לנו את החשבון. כנ"ל לגבי תאריך הלידה.

ג. יש לחפש את המייל מאטסי שמבשר על סגירת החשבון או הקפאת קבלת תשלומים- במייל עצמו יש קישור להעלאת המסמכים המזהים שוב.

אם לא קיבלת מייל אפשר להעלות את המסמך ל etsy.com/upload וגם לשלוח מייל ל verification@etsy.com


יש לסרוק מחדש את הדרכון או הרשיון, לשים לב שהסריקה איכותית וישרה ורואים את כל 4 פינות המסמך.

יש לציין בשדה ההודעות את שם החנות, את המייל המקושר, את שם בעל חשבון הבנק זהה בדיוק למה שמצויין במסמך.

את תאריך הלידה - בדיוק כמו שרשום במסמך (ברשיון או בדרכון)


אם בעלת הדרכון או בעל הדרכון הוא חלק מחברה - יש להמציא לאטסי מסמך המעיד על הקשר - אישור מהבנק באנגלית או מרשם החברות (באנגלית)


כמו כן אני מציע בחום להתקשר לאטסי לתמיכה. נציגי התמיכה לא יוכלו לפתור את הבעיה אך יוכלו לעשות אסקלציה ולשלוח מייל לצוות התמיכה היעודי.במספר טלפון 1844-659-3879


התהליך יכול לקחת כמה דקות עד כמה ימים.

חשוב להבין שזה אינו מצב סופי, לא להתיאש ולא לוותר. אם צריך עזרה- נא לא להסס ולפנות אלי ואנסה לעזור


ימים טובים

לירן

נ.ב. אם עוד לא עברת לאטסי פיימנס - אז הנה סרטון שמראה את המעבר







רוצה להעלות רמה באטסי? אני מציע ליווי אישי שלי למשך שנה במחיר הוגן.

כל הפרטים כאן


357 צפיותהוספת תגובה

זה לא סוד שלהביא תנועה לחנות שלנו באטסי זו משימה מאתגרת בפני עצמה,

חדשות לבקרים אני נשאל, מה עוד אפשר לעשות כדי לקדם את החנות וליצור עוד תנועה ועוד מכירות.

שנים שאני ממליץ ומציע לעבוד עם פינטרסט ואני ממשיך להאמין ביכולותיה המצוינות של הרשת.

התועלת המרכזית שלה היא ביצירת תנועה מיידית ובמשיכה של כל המידע שבנינו וכתבנו באטסי לתוך לוחות פינטרסט.




היום אני רוצה להוסיף המלצה על אינסטגרם.

אינסטגרם היא רשת חברתית של לייפסטייל - חברת אחות של פייסבוק.

גם היא מבוססת על תמונות, אבל יש לה את המאפיינים המיוחדים שלה.

מי שמגיע לאינסטגרם רוצה להשאר שם, לחיות בין הסטוריז, לעקוב אחרי אנשים ומותגים ואפילו ללמוד שם.

לרשת הזו אלגוריתם מעניין שכדאי מאד להכיר כדי להצליח לפצח את הדרך לייצר עוקבים, מעורבות איתם ומשם תנועה ומכירות.




8 תובנות לדרך:

1) להקים חשבון עסקי - על מנת לעקוב אחר הסטטיסטיקות ולהסיק תובנות

2) להגדיר את קהל היעד שלנו - לדעת מיהו, מה מאפיין אותו ולחשוב איך אפשר יהיה לתפוס את תשומת ליבו

3) לבנות את התוכן של הפיד - איזה תמונות נעלה ובאיזה תדירות, האם יהיו לה פילטרים? מאיפה משיגים כל כך הרבה תמונות? האם עובדים רק עם תמונות או עם תוכן? כמה תוכן מקובל לכתוב?

4) קישורים - ללמוד היכן ניתן לשים קישורים החוצה מאינסטגרם

5) להתיידד עם הסטורי - שם מתנהלים חיים שלמים. הסטורי היא במה שיווקית ומכירתית. כאשר עובדים בה בתדירות גבוהה היא מתגמלת מאד.

6) צמיחה - להבין איך להצליח להגדיל את מספר העוקבים האיכותיים ולשמור עליו לאורך זמן

7) לחקור האשתגים - זוהי הרשת שבה האשתגים ממש עובדים יפה. כל האשתג מייצר תפוצה אורגנית של התוכן שלכם ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. אז שווה לעבוד נכון

8) לעבוד עם משפיעני רשת - ישנם מובילי רשת בעלי חשבונות גדולים - עשרות אלפי עד מליוני עוקבים. לזהות מיהו מוביל הרשת שאותו אנחנו מחפשים, ליצור איתו קשר ולסגור איתו מודל עבודה משותף שיהיה בחזקת WIN WIN, זאת אמנות. חלק מהקידום האורגני (שלעתים עולה לא מעט כסף) מושתת על הקשר עם מובילי דעת קהל לאורך זמן.


ברגע שתסמנו וי ליד כל סעיף, תדעו שאתם בדרך הנכונה לבנות נוכחות איכותית און ליין, כזו שתאפשר לכם למשוך עוד ועוד לקוחות אליכם.

לקוחות שיעקבו, יצרו קשר וירכשו.


בהצלחה!


אסנת הקליטה קורס אינסטגרם מקיף אונליין ומציעה בו ליווי אישי ותמיכה והנחה מיוחדת

לפרטים ולרכישה


238 צפיותהוספת תגובה
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
עקבו אחרינו: 
כל הזכויות שמורות ללירן וויס, מנכ"ל edealer