Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Etsy's Purchase Protection for Sellers תכנית הגנת הרכישות אטסי 2024
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

  • תמונת הסופר/תלירן וויס

Etsy's Purchase Protection for Sellers תכנית הגנת הרכישות אטסי 2024

תכנית הגנת הרכישות של אטסי התעדכנה.

 

מהי תכנית ההגנה הנ"ל?

אטסי מאפשרים ללקוחות לרכוש בביטחון וגם לנו המוכרים למכור כך

אחת הסיבות העיקריות שלקוחות רוכשות בזירות המסחר הגדולות- היא הרגשת הביטחון ברכישה והידיעה שכספן יוחזר להן בעת צרה. אם הפריט ניזוק בדרך או לא הגיע או מאחר מאוד במשלוח- כל אלו סיבות שלקוחות ידרשו את כספן בחזרה.

התכנית גם עוזרת למוכרות המוכרים באטסי בכך שאטסי בעצמם לוקחים אחריות על אירועים מסוימים ובכך מקלים עלינו מלזכות לקוחות שאולי מנצלים את המצב על חשבוננו.

 

אטסי לוקחים אחריות ברוב המקרים על מגוון מקרים שקשורים לשילוח ומזכים את הלקוח על חשבונם במקרים הבאים – לפי שיקול דעתם, וכל זה רלוונטי רק למוצרים עד 500$ שנשלחו עם מספר מעקב:

·        פריט שלא הגיע ללקוח (לדוגמא – נעלם בדרך) – תצטרכו להוכיח זאת ע"י מספר מעקב

·        פריט שהגיע באיחור- מעבר לזמן המשלוח המוערך של המוכר.ת

·        פריט שהגיע פגום בעקבות המשלוח (פעם בשנה בלבד)

·        פריט שהגיע כפי שמצוין בתיאור המוצר ובתמונות אך הלקוח טוען אחרת

 

ההחזר הורחב והיום הוא עד 500$ (בעבר היה עד 250$)

כך או כך, אציע לעבוד עם חברות משלוחים אמינות וזריזות,

ככל שיהיו עיכובים במשלוחים ויפתחו יותר קייסים על מצבים כאלו- צפו לקבל התראה מאטסי על כך

התראה שאומרת שעליכם לעשות בדק בית.

אין שום סיבה לשלוח במשלוח איטי ואח"כ להתפלא מדוע לקוחות מזדעמים או מדוע הפריט מתעכב

השקט הנפשי של שליחה באמצעות חברות בלדרות שווה את זה.

ועל כך יש אצלי בבלוג מאמרים רבים וגם סרטוני הדרכה

 

הנה קישור למאמר של אטסי על ה Etsy's Purchase Protection for Sellers

 

קישור למאמר על shippingtogo

קישור למאמר על ibundle

קישור למאמר על UPS

קישור למאמר על DHL

 

 

 





רוצה לקחת את חנות האטסי שלך לצעד הבא?

אני מזמין אותך להצטרך לליווי השנתי שלי, בו נעבוד על החנות שלך 1:1 עם תמיכה לשנה שלמה

ובמחיר הוגן

אפשר ליצור איתי קשר בטלפון 0546620385

או להרשם ולהתרשם כאן:המנוי השנתי

184 צפיות0 תגובות
bottom of page