זמני משלוח: כולם רוצים לקבל את הפריט הכי מהר שאפשר

בתקופת החגים עוד יותר –

הן אם אני מוכר פריטים של הום דקור לאירוח והן אם מדובר במתנות לחג

עלי כמוכר לוודא שאני מסוגל לספק את הסחורה עוד לפני הכריסטמס

לכן- צריך גם שירות משלוחים מהיר וגם מלאי זמין


כמו כן באטסי חשוב לעדכן זאת – הן בפרופיל המשלוחים- חשוב לעדכן את זמן ההכנה

(Processing time ) ואת זמני המשלוח ולאפשר משלוחי אקספרס


ניתן לעשות זאת כאן:

https://www.etsy.com/your/shops/me/tools/shipping-profiles


סייל- הלקוחות ואטסי מצפים לסיילים של עונת החגים- רצוי לעשות סייל לפחות על פריטים נבחרים

- ככל שהסייל גבוה יותר כך הוא ימשוך כניסות רבות יותר לחנות

הנה הדרכה שהכנתי לפני שנה על כך:




באנר – כדאי לחיות את רוח החג- קשטו את החנות – גם אם כאן חם ולח- באירופה וארה"ב כבר קריר – תנו אווירה סתווית חורפית לחנות


זמן תגובה – ככל שנגיב מהר יותר שלאלות של לקחות כך יגדלו המכירות בהתאם

לרוחה ששואלת שאלה ולא נענית במיידי- עוברת לחנות הבאה, ממש כמו בחנות פיזית

רצוי להיות שירותי עם תגובה מהירה


אריזות מתנה- רצוי להציע אריזת מתנה (ניתן להפעיל את האופציה לאריזת מתנה כאן )

זוהי תקופה שבה יותר מתמיד הרכישות הן לשם מתנה ולאו דווקא לשימוש אישילקוחות יבדקו האם יש אפשרות לארוז את הפריט באופן חגיגי


הנה הדרכה שעשיתי עם אילת יונטף



רשימות תפוצה ורשתות חברתיות – שתפו את קהל העוקבים במבצעים שעתידים להיות בחודשי הסייל

הציעו להם הנחה וקופון יחודי


ניתן לקרוא ולצפות כאן בהדרכה שלי על רשימת תפוצה




מוצרים לחג – בידקו האם אפשר לייצר מוצרים מתאימים לתקופה זו- לעיתים מספיק לצלם את הפריט באווירה חגיגית

מארזי מתנה, הצעה לרכישת כמה פריטים (נניח 5 צמידים לכל הנכדות) בהנחה.



בתקופת החגים etsy משקיעים הון בשיווק זירת המסחר – גם בטלוויזיה גם במנועי החיפוש וגם ברשתות החברתיות


התנועה תגבר – זה הזמן שלנו למכור

צחצחו את החנות, העלו מוצרים חדשים

פרגנו ללקוחות בזמני משלוח תחרותיים, צרו מוצרים מתאימים gift box



בהצלחה לנו



רוצה להעלות רמה באטסי? אני מציע ליווי אישי שלי למשך שנה במחיר הוגן.

כל הפרטים כאן


139 צפיות0 תגובות

נראה שכולם מבינים שהצגת מוצר מחייבת צילום עם דוגמנית - או דוגמן.

אין ספק שכניסה להרפתקה כזאת- מפחידה, יקרה, עם הרבה אי ודאויות והרבה תקוות.


משתף במספר טיפים מנסיוני, שיכולים לסייע בקבלת ההחלטות הנכונות בכדי לעזור בשיפור הנראות וההצגה של המוצרים:


1. מה שנראה טוב, מוכר טוב. מה שנראה רע- עושה נזק.

מוטו זה מחייב בחירות נכונות של קונספט צילומי, דוגמנית, צלם, סטיילינג, איפור.


2. קביעת קונספט:

חייבים לקבוע רעיון צילומי, לפי אופי המוצר ורוח היוצרת והמוצרים. האם זה צילום חוץ או סטודיו? מה רקע הצילום? האם אלה מוצרים קלאסיים? הייטקים מודרניים? יומיומיים או יוקרתיים? מה הצבעוניות הכללית המתאימה למוצר?


צילום לאביגיל גולדנרת


3. רעיון בחירת דוגמנית:

תכשיט הוא פריט אופנה. וככזה צריך להציג אותו על דוגמנית בטוטאל לוק אופנתי. לא דוגמנית כקולב. עם ביגוד ומראה אופנתי ועכשווי.


4. בחירת דוגמנית:

דוגמנית צריכה למכור!!! איך נדע שהיא כזאת? קבלת בוק צילומים מסוכנות היא תנאי הכרחי לבחירה. עדיף לבחור דוגמנית מתוך צילומים של עבודות מוכחות ולא טסטים. את הנבחרת רצוי מאד לזמן לאודישן בסטודיו: לבדוק פרטים כמו כפות ידיים ואצבעות מטופחות, צוואר וכתפיים מחוטבים, עמידה נינוחה וזורמת מול מצלמה. לא פשוט.


5. האם בחורה שנראית טוב לטעמנו, אבל לא דוגמנית מקצועית- יכולה לדגמן לנו? מנסיוני, בד״כ לא.


6. הנחיות לדוגמנית לפני צילומים:

מניקור ולק בצבע מתאים לפני צילומים. הדוגמנית צריכה לבוא מטופחת ומוכנה לצילום. ״ביוטי סליפ״ חשוב: דוגמנית עייפה לא עושה את העבודה.