Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page
  • תמונת הסופר/ת: לירן וויס
    לירן וויס
  • 6 בינו׳ 2018
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 10 באוג׳ 2019


הנה חלפה לה תקופת החגים ,

זמן מצויין להתכונן לוולנטיין החל ב 14.02

החג מתאפיין באהבה, בהבעת אהבה לבני זוג וליקירי ליבנו ואף לעצמנו אנו,

ריח השוקולד באוויר והרבה לבבות

הנה הסבר על החג מתוך ויקיפדיה


פתחנו לוח פינטרסט משותף בנושא ,הנה הלינק: https://pin.it/iklt6uvfbyrn6j

ההצטרפות חופשית על ידי בקשה + FOLLOW ללוח זה.

מעבר לכך, הנה מספר טיפים שחילצתי ממאמר מתוך אטסי:

https://www.etsy.com/seller-handbook/article/2018-valentines-day-shopping-trends/241249780904

כבר באמצע ינואר הלקוחות מתארגנים לקניות , מצפים לזמן הכנה מהיר של המוצרים ואריזות מתנה , חלק מהקניות הן לפינוק עצמי, חלק מתייחס להעצמה נשית, חלק מהקניות הן במגמה חורפית – כירבוליות, מחממים, פיג'מות וכו'

בסדנה הקרובה נמפה את עונה זאת וכן את אלגוריתם החיפוש החדש של אטסי, את העבודה הסוציאלית ( רמז- אינסטוש) ועוד


הנה לינק להרשמה:

לירן וויס


 
 
 
  • תמונת הסופר/ת: לירן וויס
    לירן וויס
  • 29 בדצמ׳ 2017
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 10 באוג׳ 2019


השנה זכיתי ללוות את החנויות המובילות מישראל באטסי, הן בתחום התכשיטים (מי אמר- הלו- מה אתה עושה כל הזמן בבורסה?)הן בביגוד, הן בהנעלה, בכלי הבית ובשאר ירקות.

זכיתי לפגוש נשים מקצועניות בפעולה שרוצות לגדול עוד ואכן ליוותי אותן עוד שני שלבים קדימה

ליוויתי חנויות חדשות, מעצבות שחששו ממחשב, מהאינטרנט ומפייפאל והיום כבר שואלות על פייסבוק פיקסל-

הנגשתי עבורן את הדרך.


*צולם בטרמינל עיצוב ירוחם

ככה יצא לי להתעורר כמעט כל בוקר לסמס משמח:

מכרתי, 9 פריטים הלילה

מכרתי החודש ב10000$

קנו ממני 52 אהילים

עשיתי 26000$ השנה

מכרתי 150 שרשראות החודש

נגמר לי מלאי של 500 בחמסנים של אמזון

מזל טוב 1000 מכירות

והוצאנו סדנאות אטסי למתקדמות (הרשמה -כאן)

אז תודה לך 2017 על הכנסה שנוצרה לעוד מעצבת, על פרנסה , על גידול בפריון המשק, על הגשמת חלומות ליוצרות כה רבות,

הסימנים מראים שהכיוון הוא נכון.

קבוצת הפייסבוק מראה פעילות אדירה- שאלות, תהיות, מעורבות.

זה לא קורה בעוצמות כאלו בשאר העולם, אנחנו יחידי סגולה

שמח לראות שהתחום הפריפריאלי גם הוא תופס תאוצה: צלמים, כותבי תוכן, מקדמי חנויות.

זה לא היה פה בעבר- הבאנו זאת במו ידנו והשנה הבאנו קציר נאה.

מאחל ל2018 פוריה אף יותר

מאחל שעוד ועוד מעצבות יתפרנסו בכבוד ממעשה ידיהן

מאחל שנחלוק ידע

לעצמי אאחל פסגות נוספות, שקט נפשי, לראות את העולם לא רק דרך כתובות דואר על פריטים שמכרתי

ואהבה

המון אהבה

 
 
 
  • תמונת הסופר/ת: לירן וויס
    לירן וויס
  • 21 בדצמ׳ 2017
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 10 באוג׳ 2019


המסחר באטסי מלא בדרישות, אפשרויות מצומצמות של קידום, אין קהל, אין מכירות, מי תקנה טבעת ב800 $ באינטרנט?

יש מלא עבודה סיזיפית, אי אפשר לבלוט בין מאות אלפי חנויות, המשלוחים יקרים, לוקח חודש לפריטים להגיע, העמלות מטורפות.


ובכל זאת, בואו ננפץ קצת מיתוסים,

בתור אחד שמלווה את חנויות האטסי המובילות בארץ, שמוכרות במחזורים של מאות אלפי דולרים , אטסי היא הפלטפורמה המובילה למכירות עיצוב , אמנות ויצירה.

פריט שמתאים לאטסי ולאיביי ימכר בוודאות פי כמה באטסי.

מדוע?

1 . יש דרכי קידום רבות באטסי, רוב המוכרות לא משתמשות בהן ולכל נוצר כאן יתרון תחרותי

2. קהל ממוקד שמחפש עיצוב.

3. מחירי המשלוחים מישראל הם מהנמוכים בעולם חיובית מהירים, כמו כן, יש אפשרות למשלוח תוך יום over night - פריט שנשלח היום יכול להגיע ללקוחות מחר בעלות של עשרות דולרים.

סזיפיות- אטסי, כמו כל אתר מצריך התייחסות אורגנית, זה לא אתר להכנסה פאסיבית, עם זאת, יש באטסי אפשרויות לאוטומציה רבה , מה שמוריד את העבודה הידנית.

4. להתחרות מול אלפי חנויות-

רוצה להיות בליגת העל? אז צריך להכנס למגרש ויפה שעה אחת קודם.

אטסי הוא אתר מקסים, נוח לתפעול, מלא באפשרויות קידום.

העמלות של אטסי נמוכות בהרבה מכל זירה אחרת.

הלקוחות משלמות עבור המשלוחים.

חווית המכירה ללקוחה ממדינה מעבר לים שווה כל הון, מישהי מעריכה את העיצוב שלך וקנתה אותו.

באטסי כל יום יש מליוני גולשות, מעל ל200 מליון גולשות בחודש.

שווה לנסות, מקסימום זה יצליח

 
 
 
bottom of page