Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page
  • תמונת הסופר/ת: לירן וויס
    לירן וויס
  • 27 באפר׳ 2021
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 28 באפר׳ 2021

סרטון תדמית או בשמו השני - סרטון שיווקי

הוא כלי נהדר להציג את העסק ואותנו

אפשר להשתמש בסרטון לשם כרטיס ביקור ואפשר להשתמש בו לקמפיינים ברשתות החברתיות.

רגע לפני שנכנסים להשקעה כלכלית ומפיקים סרטון- ערכתי וובינר עם יניב גיל, הבעלים של חברת ההפקות גושפנקה, על סרטוני תדמית, על הכנה ליום צילום , על כתיבת תסריטים ופחד במה


הנה ההקלטה



ליצירת קשר עם גושפנקה הפקות וידאו שיווקי ⁦058-689-0399⁩

ויש הטבה לחברי קהילת אטסי - 10% הנחה על סרטוני התדמית




***** מזמין אותך להתכונן איתי- או בפגישה אישית, או בקורס etsy pro קורס מתקדם לחנויות שרוצות לקפוץ לשלב הבא עם ליווי שלי


שיהיו לך המון מכירות

לירן

 
 
 
  • תמונת הסופר/ת: לירן וויס
    לירן וויס
  • 21 באפר׳ 2021
  • זמן קריאה 2 דקות

אטסי עידכנו במעט את הקמפיין הממומן עשו לו מתיחת פנים


ree

הנתונים מתייחסים תמיד לתקופה בה אנו בוחרים לראות את הנתונים (היום , אתמול, החודש

הבה נכיר את המושגים :


ree

views

כמות החשיפות של המודעה הממומנת הספציפית לתקופה שבחרנו - נניח שאני מוכר טבעת - הלקוחה חיפשה טבעת יהלום- לי יש בתגיות את הביטוי 'טבעת יהלום' - אטסי החליטו להציג את הפריט שלי כמודעה ממומנת לאותה לקוחה - זו נחשבת חשיפה.


ad clicks

כמות ההקלקות על המודעה הממומנת הספציפית לתקופה שבחרנו.


click rate

היחס בין כמות הפעמים שהמודעה ממומנת שלי הופיע באטסי לבין כמות הפעמים שהלקוחות בחרו להקליק על המודעה

יחס טוב הוא מעל 1% - לדוגמא אם על כל 50 חשיפות מישהו מקליק - אז היחס יהיה 2%


orders

כמות ההזמנות שנוצרו בעקבות הקלקה על המודעה הזאת. יתכן שלקוחה גלשה באטסי, הקליקה על מודעה ממומנת שלי , משם המשיכה לחנות שלי באטסי ורכשה פריט אחר, גם במקרה כזה נראה '1' תחת הorder מכיוון שהרכישה הגיעה בעקבות המודעה הממומנת


revenue

ההכנסות שנוצרו לי בעקבות פרסום המודעה הספציפית זאת באטסי לתקופה שבחרנו


budget spent

כמה עלתה המודעה הממומנת לתקופה שבחרנו לראות את הנתונים (כל קליק על מודעה עולה סכום מסויים , על פי רוב הסכום הוא 20-40 סנט לקליק אך אין לכך התחייבות)


Return on Advertising Spend ROAS

החזר על הוצאות הפרסום- היחס בין הסכום שהוצאנו על המודעה לבין ההכנסות

לדוגמא - אם מכרתי פריט ב100$ והשקעתי 25$ על המודעה - אז ROAS הוא 4

מה נחשב החזר טוב? תלוי בפריט, בעלות היצור, במחיר. יכול להיות שמכרת טבעת ב20,000$ והשקעת בפרסום 2000$ אז היחס הוא 10 אך אולי אין לך רווחיות כלל כי עלות היצור היא 18,000$

במקרה הפוך- השקעתי 20$ ומכרתי קובץ דיגיטלי של הציור שלי ב40$ אז הROAS הוא 2 אך הרווח במחינתי מעולה כי אין לי עלות יצור על הקובץ הדיגיטלי


ads on/off

כפתור המאפשר לי לעצור פריט מלהשתתף בקמפיין הממומן או להוסיפו

מידי פעם נרצה להוציא פריטים שלא משתלמים לנו או שאין צורך שיהיו בקמפיין הממומן של אטסי


ree

חנויות יכולות לעשות קמפיינים של 1-600$ ליום

בתחילת הדרך אטסי מאפשרים להתחיל בין 1$ ל 25$ ליום ובהמשך תוכלו להעלות סכומים


ההשקעה בפרסום הפנימי באטסי עדיפה ברוב המקרים על השקעב בפרסום חיצוני לאטסי (פייסבוק\ גוגל\ אינסטגרם\ פינטרסט) מכיוון שהלקוחות "החמים" ביור נמצאים כבר בתוך זירת המסחר


ree

יש לקחת בחשבון שהקמפיין מצריך בדיקה מידי פעם ורענון. אטסי ממליצים בחום בתחילת הדרך לתת לקמפיין לרוץ לפחות חודש כדי שהם ילמדו את התנהגות הצרכנים - על איזה פריטים הם מעדיפים להקליק אצלכם בחנות, על אלו מילות מפתח ועוד פרמטרים נוספים.




***** מזמין אותך להתכונן איתי- או בפגישה אישית, או בקורס etsy pro קורס מתקדם לחנויות שרוצות לקפוץ לשלב הבא עם ליווי שלי


שיהיו לך המון מכירות

לירן

 
 
 
  • תמונת הסופר/ת: לירן וויס
    לירן וויס
  • 31 במרץ 2021
  • זמן קריאה 1 דקות

בחנתי את המוצר הזה והוא עובד מצוין בעיקר בזכות תוסף הכרום שלו.

סיילס סמאוראי הוא כלי למחקר מילות מפתח לחנויות אטסי, מאפשר לנו גם לדעת כמה חיפושים נעשו במהלך החודש האחרון לביטוי מסויים באטסי, גם נותן לנו את מילות המפתח הפופולאריות ביותר עבור מוצרים דומים וגם מאפשר לנו לעקוב אחר חנויות וביטויים באטסי.


מעבר לכך יש לו תוסף לכרום שגורם לכך שבכל פעם שנריץ חיפוש באטסי- נוכל לראות על המסך כמות חיפושים לביטוי ולביטויים נפוצים אחרים ממש אונליין, מעבר לכך גם נוכל לראות הצעות למילים נוספות.


ree

במערכת עצמה יש אפשרות לבחון חוזק דף מכירה שלנו ולקבל ציון לשיפור הדף לפי מילות מפתח


ree

ערכתי וובינר עם מנכ"ל SALES SAMURAI, הוובינר מסביר את הכלים, אני מתרגם את אשר נאמר באנגלית.

הנה הסרטון



מעבר לכך קיבלנו הטבה של 20% הנחה דרך לינק השותפים שלי + שלושה ימים להתנסות בהם ניתן לבטל את ההרשמה.

אפשר להרשם כאן: https://salesamurai.io/181.html

קוד ההנחה הוא LIRAN


לסיכום, כלי קל לשימוש, מתאים לחנויות אטסי, למי שרוצה למצוא מילות מפתח יחודיות לאטסי, רוצה לעדכן תגיות באטסי ורוצה לעשות לראות מילות מפתח בזמן הגלישה באטסי (מה שאין למתחרים)


כמו כן יש שם כלי עזר נוח מאוד לכל מי שעושה POD , אפשר בבת אחת להעלות מספר פריטים עם מוקאפים שהכנת מבעוד מועד ולחסוך מספר רב של קליקים

עובד ישירות עם גוטן, פרינטיפיי ופרינטפול שהן חברות הPOD שמסתנכרנות לאטסי באופן אוטומטי




***** מזמין אותך להתכונן איתנו- או בפגישה אישית, או בקורס etsy pro קורס מתקדם לחנויות שרוצות לקפוץ לשלב הבא עם ליווי שלי


שיהיו לך המון מכירות

לירן

 
 
 
bottom of page