Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מה לא לעשות באטסי- מתאים גם לאתרי איקומרס אחרים
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

  • תמונת הסופר/תלירן וויס

מה לא לעשות באטסי (מתאים גם לאתרי איקומרס אחרים)

זירות המסחר נותנות לנו פלטפורמה נוחה לשיווק ומכירת המוצרים שלנו.

הן משקיעות הון בשיווק הזירה – ב2018 אטסי השקיעו מעל 110 מליון דולר על שיווק וקניית שטחי פרסום ברשתות החברתיות , בגוגל ובאופליין.


זירות המסחר נותנות כר נוח גם לקונים – הם מרגישים שיש להם מקום נעים ובטוח לקנות בו.

הלקוחות מרגישים ביטחון בקניה, הן מכיוון שיש מנגנון איכותי של חוות דעת (reviews) והן שיש את שירות הלקוחות של אותה הפלטפורמה אם נוצרה בעיה שקשורה להזמנה.


לכן מה לא כדאי לעשות:

1. באופן כללי- לא לחרוג ולעבור על המדיניות של זירת המסחר- לדוגמא- אם באטסי מוכרים - handmade אז לא להעלות למכירה מוצר שקניתי באתר אחר ולהעלות אותו למערכת ובשלב מאוחר יותר לגלות שהזירה עצה – דרך צוות היושרה (integrity team ) מורידים לנו את הפריט ולאחר מכן סוגרים לנו את החנות.


2. לא לעשות דרופשיפינג אם הזירה אוסרת על כך (בקטגוריית ההנדמייד של אטסי אסור)


3. לא להשתמש בשמות של מותגים אחרים ללא הסכמתם מחשש להפרת זכויות יוצרים – דוגמאות - לא לרשום קרטייה אלא אם כן זה פריט וינטאג' שלהם ,לא הנסיך הקטן , לא האבנים המתגלגלות, לא משחקי הכס – וגם לא להשתמש במונחים של inspired by – XXX כי אז אנחנו בעצם רוכבים על הצלחה של מותג אחר. לא לשים תגיות של מתחרים (נכון גם לאמזון)

הדוגמאות כאן כולן ממקרים שקרו ודווחו לי.


4. לא להתעלם מהתכתבות של לקוחות- זה גם פוגע בלקוח עצמו וגם גורם לו להרגיש שהזירה לא אמינה- אטסי בעצם מנטרים את זמני התגובה , חנויות פעילות שלא מגיבות בזמן יקבלו מאטסי התרעות על כך כשלב ראשון ובשלב שני זה עלול להביא לסגירת החנות.כמובן יש להתייחס בכבוד לכל התכתבות ולשמור על כללי שפה נאותים.


5. לא למכור לעצמך- האח הגדול יודע- אמנם מכירות מעלות את הדירוג של החנות אך מכירות פיקטיביות גורמות לסגירת חניות, כלל האצבע הוא- אם יש לך הרגשה שזה לא בסדר- מציע להמנע מכך.אפשר למכור לחברות כמובן- אבל שזו תהיה מכירה אמיתית- עם תשלום ומספר מעקב . לא לנסות לתחמן- לאטסי , לפייפאל ולשאר זירות המסחר יש מנגנוניי זיהוי הונאות- אל תנסו להאבק בהם.


6. בהמשך לסעיף מעלה- אל תשאירו רוויו פיקטיווי – גם על כך יש סכנה.


7. לא לזלזל בפלטפורמה שהביאה לך את הלקוח- לא להוציא עסקאות החוצה- סביבת המכירה מאוד נוחה ללקוחה- היא תעדיף לקנות בתוך אטסי מאשר באתר הפרטי שלנו- בכל אופן – לא הייתי מציע לקונה ,בהתכתבות הפנימית באטסי, לקנות ממני באתר הפרטי שלי.


8. לא לזלזל באריזה- הפריט צריך להגיע שלם – החבילה עוברת טלטלות רבות וצריכה להארז בקפידה, מעבר לכך יש את חווית פתיחת החבילה (unboxing) שהיא חשובה הן לתיעוד בווידאו ולתיוג שלך ברשתות החברתיות והן להעלאת הסיכוי לרוויו חיובי.



9. לא לשכפל חנויות- אל תפתחו שתי חנויות זהות על מנת לעשות שוק.


10. לא לכתוב עם שגיאות כתיב או שגיאות תחביר- כאשר לקוחה כותבת בשגיאה – אטסי מתקנים ומציגים את המילה הנכונה (לדוגמה rign / ring) מעבר לכך- שגיאות גורמות ללקוחה לחשוב פעמים אם לקנות מאיתנו.


11. לא להתעלם מקייסים שלקוחות פותחות- להגיב מהר ומתוך ידיעה שקייס מסכן לנו את החשבון- אם הcase שיקרי וניתן להוכיח זאת- אין בעיה- אך אם הקייס הוא בתחום האפור או שהלקוח צודק – עדיף לסגור במהרה, למעשה , במקרים שהלקוחה לא מרוצה או שאין לי בסיס חזק להוכיח שקר- מציע לפתור את הנושא עוד לפני שהיא פותחת קייס- רוב הקייסים נפתחים לאחר שהלקוחה קיבלה תשובה לא מספקת מאיתנו.


12. לא לרוץ ולשנות את כל החנות בכל פעם שמישהו מוציא פוסט בנושא- שווה להרגיש את המצפן הפנימי- שווה לבחון חלקית על מספר מוצרים לפני שהופכים את החנות כולה ובוודאי לא לשנות פריט שעובד מצוין.


13. לא לדלג על חלק מהסעיפים כאן 😊 לחזור ולקרוא מהתחלה.


14. לא לחפף, פשוט לא לחפף. לעשות כמיטב היכולת.


לסיכום- אני בסדר- העולם בסדר-

להיות בסדר ו95% מהמקרים מעלה לא ישפיעו עליך



ובנימה אישית - עונת החגים בפתח

מזמין אותך להתכונן איתנו- או בפגישה אישית, או בקורס etsy pro קורס מתקדם לחנויות שרוצות לקפוץ לשלב הבא עם ליווי שלי


שיהיו לך המון מכירות


לירן

955 צפיות0 תגובות
bottom of page