Etsy סיכום המאמר של מנכל אטסי , ג'וש סילברמן על משלוח חינם


בדומה לרוב אתרי המסחר בעולם, לקוחות מצפים למשלוח חינם, גם לקוחות אטסי.מוכרים רבים מבינים זאת ומתמחרים את המשלוח כחלק מעלות הפריט וכך גם מורידים את אפקט ההפתעה מהמשלוח אצל הקונים.

הסטטיסטיקה באטסי מראה שיש סיכוי גבוה ב20% לקניה על מוצר עם משלוח חינם.


החל מה30.07.19 אטסי יתנו עדיפות בתוצאות החיפוש לפריטים וחנויות עם משלוח חינם לארה"ב ולפריטים מעל 35$ עם משלוח חינם- אני(לירן) רואה כאן איתות ברור לאמזון – על מוצרי הפריים במשלוח חינם מעל 35$.

אטסי יתנו עדיפות לאותם פריטים גם בפרסום החיצוני, במיילים, ברשתות החברתיות ובגוגל.

בקרוב אטסי יוציאו כלי חדש למשלוח חינם מעל 35$ ועל כך אעדכן בהמשך.

ג'וש מדגיש גם את הלוקליזציה- לתת כלים לתמחור שונה ללקוחות מהמדינה שלנו- קשה להבין בכך האם תהיה בעתיד עדיפות בחיפושים לפי מיקום- זאת אומרת שאותנו יראו בעיקר מי שנמצא גאוגרפית קרוב אלינו- האם לכך התכוון ? נקווה שלא.

לסיכום:

אני מציע בחום לעבור למשלוח חינם- לפחות בחלק מהפריטים ולבחון האם יש הבדל בתנועה.

אני מציע בחום לא לספוג עלויות משלוח אלא להעמיס אותם על המחיר הסופי.

אני מציע לכוון מפרשים לאן שנושבת הרוח.

הנה לינק למאמר מאטסי

נ.ב.

רוצה לפתוח חנות בשופיפיי בתוך שלוש וחצי שעות? כאן כל הפרטים לסדנה האינטרנטית (בעלות של 269 ₪)

לירן

#אטסימתקדמים #מכירותבאטסי #כמהחנויותשישבאטסי #טיפיםלאטסי #לירןאטסי #מדריךאטסי #אטסיישראל #אטסיבעברית #אטסיניהולחנות #אטסיפלוס #etsy #etsytips #etsyקורס #liranweiss #איךמוכריםבאטסי #אתראטסי #בלוגאטסי #פרסונליזציהבאטסי #קורסאטסיבמחשב #קורסאטסיפרונטלי #אטסימשלוחחינם #freeshipping

0 צפיות
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
עקבו אחרינו: 
כל הזכויות שמורות ללירן וויס, מנכ"ל edealer