Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility כמה עולה לפתוח חנות אטסי
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

  • תמונת הסופר/תלירן וויס

כמה עולה לפתוח חנות אטסי

עודכן: 6 בדצמ׳ 2022

רגע לפני שמחליטים לפתוח חנות באטסי , איביי , אמזון או אתר פרטי כדאי לדעת יתרונות וחסרונות של כל אחת מהפלטפורמות ולא רק כמה עולה לפתוח חנות אטסי.


נתחיל בעלויות הבסיסיות - פתיחת חנות אינטרנטית שלא בזירות המסחר (וויקס \ שופיפיי\ וורדפרס) תעלה לנו גם ברמה החודשית בין 15$-30$ ועוד עלויות נוספות של סליקה ובדר"כ נשלם גם למתכנת עבור ההקמה של האתר ועוד עלויות גבוהות של הבאת תנועה מגוגל ופייסבוק בקמפיינים ממומנים.


לעומת זאת - בזירות המסחר - עלויות הפתיחה הן זניחות והתמורה היא רבה.

לא נצטרך מתכנת , לא נשלם על איחסון הדומיין אך נשלם עמלות מכירה גבוהות בתמורה לתנועה גדולה.

זירות המסחר הן קניונים אינטרנטים. הנהלת הקניון משקיעה מליונים של דולרים להבאת תנועה לתוכו ולנו נותר לפתוח חנות באותה הזירה מתוך הבנה שהקהל הנכון לנו נמצא כבר בקניות והוא מגיע עם ארנק פתוח.


העמלות באטסי בנויות מכמה משתנים- פתיחת חנות באטסי תעלה לנו 0 שקלים. אבל עמלת העלאת פריט היא 20 סנט ל4 חודשים - ז"א שאם תהיה לנו חנות אטסי גדולה של 100 פריטים - נשלם כ20$ בכל ארבעה חודשים על חידוש הפריטים. בעצם באטסי אנחנו שוכרים דפי מכירה לעד ארבעה חודשים. אם הפריט נמכר לפני תום התקופה- מה טוב. , נוכל להעלות אותו שוב ולשלם עוד 20 סנט. אם חלפו 4 חודשים ולא מכרנו את הפריט- נוכל לשלם לאטסי 20 סנט ולחדש את הפריט לארבעה חודשים נוספים.

אם כן לפתוח חנות אטסי עולה לפחות 20 סנט- מכיוון שצריך להעלות לפחות פריט אחד בתהליך פתיחת החנות.


עמלות נוספות שצריך לקחת בחשבון בעת פתיחת החנות הן עמלת מכירה של 6.5% (החל מה11.04.2022) ועוד עמלת סליקה משתנה של 3% או 4.5% (תלוי במיקום הבנק שלנו - על כך ניתן לקרוא בהרחבה כאן) ועמלה נוספת היא עמלת המרת מטבע.

כך שכרגע אנו מבינים שלשאלה כמה עולה לפתוח חנות אטסי יש כמה תשובות.


כמו כן יש אפשרות בetsy לעשות קמפיינים ממומנים שעובדים בשיטת PPC וכן מערכת של סיילים וקופונים

וגם את העלויות שלהם שווה לקחת בחשבון כשאנו מחשבים כמה עולה לפתוח חנות אטסי.


הנחה של 25% + עמלות העלאת פריט + עלויות מכירה יובילו אותנו להבין ש35% ומעלה הלכו לכיוון העמלות ולכן כשיש לנו את המידע הזה נוכל לתמחר נכון את הפריטים שלנו ולעדכן את התכנית העסקית שלנו בהתאם


באטסי ישנה אפשרות נוספת לשדרוג החנות דרך תכנית שנקראת etsy plus שעולה כ10$ לחודש ונותנת לחנות נראות שונה ותוספים חזותיים כמו באנר מתחלף ופריטים מובלטים. חלק מהחנויות משתמשות בתוסף זה בכדי ליצור בידול בחנות שלהם.


אז כמה עולה לפתוח חנות אטסי?

כל עוד לא מתכננים לעשות סיילים , להשתתף בקמפיינים ממומנים באטסי פלוס ובשאר תוספות- העלות היא 20 סנט לפריט.


ובכל זאת , אציע בחום להכין תקציב חודשי הן לקידום הן לסיילים והן לתוכנות עזר לאטסי שיכולות לגרום לנו לנראות טובה יותר באטסי וברשתות החברתיות

יש את erank.com ואת marmalead.com שמשמשות ככלי מחקר למילות מפתח ועולות בין 5-20 $ לחודש, יש את sales samurai עם תוסף הכרום הנפלא שלו

ויש את etsymarketingtool.com שעולה בין 6- 10$ לחודש ובעזרתה נוכל לקדם את הפריטים שלנו הן ברשתות החברתיות והן בתוך אטסי- כאן ניתן לקרוא בהרחבה על כך


כמו כן אחד הפרמטרים החשובים במכירות אינטרנטיות ובטח באטסי הוא הצילום.

פתיחת חנות, שימוש במילות מפתח מתאימות וכתיבה שיווקית הן אלמנטים חשובים בכדי לעלות במנוע החיפוש באטסי, אך ללא צילום מוצלח הקהל לא יקליק על דפי המכירה שלנו ובכך חלק גדול מהחנויות באטסי חוטאות. מעצבות רבות יוצרות עיצובים יפיפיים אך לא מצליחות להעביר את ההוד וההדר דרך הצילום.

אז אם יש לך את זה בצילום- נהדר.אם לא- כדאי לקחת צלם ואף לצאת להפקת צילום


כתבתי בפסקה הקודמת על כתיבה נכונה- גם כאן- אם ממש נתעקש, נוכל להוציא את הכתיבה השיווקית לגורם חיצוני , כנראה למישהי אמריקאית שמבינה באטסי ומבינה בעיצוב ואמנות ומכירה את הסלנג ואת הטעם ואת דרך החשיבה והחיפש האמריקאית.

לדוגמה - קלף למזוזה נקרא באנגלית scroll ולא card

כך שאם אינך חיה את השפה, או סומכת רק על התרגום של גוגל - מעבר לכך שמדובר בשגיאה דקדוקית- פשוט לא תעלי בחיפושים כשמישהו יחפש מזוזה עם קלף


ולכן אט אט אנו מבינים שהשאלה כמה עולה לפתוח חנות אטסי היא מורכבת ולעיתים יקרה.


אבל, צריך להתחיל ממשהו, אני מאמין שאפשר תמיד לשפר גם אם הצילומים טעוני שיפור, גם אם אין תקציב פרסום גבוה וגם אם אנחנו לא יודעים לתמחר נכון, אציע לקפוץ למים - מקסימום זה יצליח.


הטקסט כאן לא בא להניא אותך מלפתוח חנות באטסי אלא לחשוף ולהבין שצפויות עלויות.

אז עם כל הידע הזה ובעיקר אם יש לך משהו לתת לעולם, יצירה שתרצי למכור אל מעבר לים

קדימה- כי העלות הבסיסית של פתיחת חנות באטסי היא 0-20 סנט. היא זניחה והסיכון נמוך.


לסיכום: אטסי זה המקום למכור עיצוב ואמנות לכל העולם . הקהל האמריקאי מכיר היטב את אטסי ויש בזירת המסחר הזו תנועה של מעל ל 300,000,000 כניסות בחודש

עלויות פתיחת החנות זעומות ביחס לאמזון (40$ לחודש ועוד עלות מכירה וסליקה של 20-25% בממוצע) וביחס לחנות באיביי (10-30 סנט לפריט לחודש ועוד כמה דולרים לחנות ועוד 15% על עלות מכירה וסליקה)

חנות באטסי היא חוויה מאתגרת , האתר בנוי בצורה נוחה וידידותית למוכר עם מערכת ניהול נוחה.


אז אם יש לך 20 סנט פנוים ויצירות יפיפיות, לכי על זה. המצב מייצר את האמצעים. חנות אטסי יכולה לשמש כהשלמת הכנסה ולעיתים גם כמקור הכנסה עיקרי.

לא כל מי שפותחת חנות באטסי זוכה לקניות מרובות ולא כל מי שמוכרת - מצליחה להתפרנס מכך

כמו בחנויות הפיזיות גם באטסי - צריך לטפל בחנות ולטפח אותה ואת קהל הקונים. לא כולם מתעשרים

לא כולם מוכרים במליונים אבל בהחלט זו הזירה הנכונה למכירת עיצוב ואמנות.


מעבר לעלות הכספית צריך להכניס פרמטר נוסף לעלות פתיחת החנות באטסי והוא הזמן:

לוקח זמן להעלות פריט, לוקח זמן לעשות מחקר מילות מפתח, לוקח זמן לצלם ולוקח זמן לשווק ברשתות החברתיות. זה לא מצריך על פי רוב משרה מלאה- אך בהחלט - יש לקחת בחשבון מספר שעות בשבוע על מנת להצמיח חנות נאה באטסי ולכן חלק מהתמחור וחלק מחישוב העלויות יהיה מוטיב הזמן , שכן במקום להתעסק באטסי יכות ליצור או ללמד בסדנה או לעבוד במקום אחר.


למידע נוסף על הכנה לפתיחת חנות ובכלל על אטסי ניתן לצפות בהדרכה שעשיתי כאן על סקירה של אטסי כולל כל מה שנחוץ בכדי לפתוח חנות אטסי




רוצה לקבל עדכונים על כל סרטון שלי שעולה ליו טיוב?


נרשמים כאן:


ימים טובים

לירן



רוצה להתמחות באטסי? אני מציע ליווי אישי שלי למשך שנה במחיר הוגן.

כל הפרטים כאן



bottom of page