לשבור את תקרת הזכוכית. ליצור, לסחור ולהתפרנס בכבוד.



תכני הקורס
חלק א
1. בניית הפרסונה ופיתוח מסרים עיקריים
2. בניית כל סוגי הקהלים:
-
קהלים שמורים
-
קהלי קאסטום (רשימות, סוגי מעורבויות, מעורבות עם חנות פייסבוק)
-
קהלי לוקאלייק
חלק ב
1. חישוב KPI - מדדים שיאפשרו בחינת הצלחה של קמפיין
2. הקמת קמפיין תנועה - שמגביר תנועה לאתר/ לדף נחיתה
3. בניית טבלאות נתונים מותאמות אישית - על מנת לשפר את יכולת קריאת
הסטטיסטיקה של הקמפיין והבנתו, שיפורו
חלק ג
1. אופטימיזציה - דרכים לשפר את המרות הקמפיינים
-
AB TESTING
-
ברייקדאון
2. חיבור חנויות פייסבוק ואינסטה שופס – שיעור מוקלט (בסיס לשיעור 8)
3. הקמת קמפיין קטלוג והכנת סטים מראש במנהל הקטלוגים - קמפיין חכם ומאד
אפקטיבי לבעלי חנויות, שמצג קולקציות נבחרות ללקוחות
4. שימוש בקהלי קאסטום לקמפיין רימרקטינג - קמפיין שמאפשר לנו ל"רדוף" אחרי קהלים שסימנו מראש ואשרהתעיניינו במוצר שלנו
חלק ד
1. פאטרן - אתר חנות המבוסס על החנות באטסי
-
הקמת חנות פאטרן – יתרונות וחסרונות
-
עיצוב חנות פאטרן
2. הקמת אירועי פייסבוק עם הפייסבוק פיקסל על חנויות פאטרן
3. הקמת קמפיין המרות (רלוונטי רק לפיקסל)
למי הקורס מתאים?
לכל מי שיש היכרות ראשונית עם פייסבוק
דף עסקי
אינסטגרם עסקי
הנרשמים מקבלים טרום הקורס:
1) סרטון הסבר על פתיחת ביזנס מנג'ר (כלי הפרסום המקצועי של פייסבוק)
2) סרטון הסבר על פתיחת חשבון מודעות (במידה ואין)
תמיכה במהלך הקורס
קבוצת פייסבוק יעודית תופעל במהלך הקורס ובה תינתן תמיכה שוטפת
SAVE THE DATE
אסור להחמיץ!
צילום: עמנואל אפיראט
מרצה מוביל: גיא ווישניה

גיא ווישניה, איש שיווק דיגיטלי, מתמחה בחנויות דיגיטליות.
ב2017 הקים צוות שיווק דיגיטלי הנקרא - "טכניקה שיווק ופיתוח עסקי" וב2019 גיא וצוותו עברו להתמקד בשיווק חנויות דיגיטליות.
היום טכניקה בהובלת גיא מגדילים רווחים בחנויות דיגיטליות ע"י הגדלת התנועה לחנות וביצוע שינויים בחנות עצמה אשר מגדילים את כמות המשתמשים שמוסיפים לעגלה ואת גודל העגלה הממוצעת.
