Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Blog | יעוץ אטסי | קורס אטסי | לירן וויס
top of page

רוב התנועה לאטסי מתוך הרשתות החברתיות מגיעה היום מפינטרסט באופן מובהק.

מעל 42%

לעומתה , אינסטגרם מביאה פחות מ5% .


מהן הסיבות?

  1. בדר"כ באינסטגרם נשים לינק לאתר הפרטי ולא לחנות האטסי

  2. תיוגים לא רלוונטים

  3. הקליק הבלתי אפשרי\ מיותר באינסטגרם- לקוחה שרואה פריט שמוצא חן בעיניה באינסטגרם תקליק לעיתים על הלינק בBIO אך דרכו תגיע לחנות באטסי ולא למוצר עצמו- ועכשיו- מה הסיכוי שהלקוחה תחפש את אותה טבעת אצלי בחנות? היא גולשת מהסלולאר, היא רואה עשרות פריטים, היא ברוב הפעמים תנטוש

צפו בוובינר הבא- כמה רעיונות וטיפים לשיפור הפעולות באינסטגרם

ואם לצטט את נדב רביב מ link-big

"we pinterested Instagram "


בא לך להצטרף לקורס אטסי PRO? קורס לבעלות חנויות etsy מתקדמות

לירן

271 צפיות0 תגובות

עודכן: 10 באוג׳ 2019


וואו, איזה כיף היה, לראות מאות מעצבות , יוצרות, מפרנסות, מייצרות, יצרניות, אומניות וגם מעצבים.

וואו, זה פשוט כל פעם חוויה.

* איור של אפרת חסון דה בוטון שסיכמה בציור את הכנס בלייב


חוזר כאן על התודה וההוקרה- תודה לכן על הגברת היצוא, על הגדלת קופת המדינה , על הזרמת מטבע זר תודה לכן על הוספת צבע לעולם, על יופי, על חכמה חוצה גבולות על יצוג של הפן האמנותי של מדינת ישראל.


פגשנו בכנס את PAYPAL – הרצאה מדהימה של גליה באר גבל - קיבלנו נתוני אמת מתוך המאגר של paypal: paypal נתפס כאמצעי תשלום בטוח וקל לשימוש- אין צורך בהקלדת אשראי בכל קניה. פיתרון ה one touch של paypal מקל עוד יותר על מהירות התשלום קהל היעד העיקרי הוא גולשי הסלולאר. הגיל הממוצע ששווה לכוון אליו הוא 30-39. עיקר הקהל הוא אמריקאי. רוב הקניות הן של ביגוד תכשיטים ואקססוריס. עיקר הקניות נעשות לקראת הכריסטמס. יש דרך חזרה- פתרון חינמי ללקוחות- אפשר להחזיר מוצרים ולקבל מ paypal החזר עבור המשלוח עד 120 ₪ .


פגשנו את השירות ליצואן – שרית בראזני- מנהלת השירות שהראתה את השיפור המתמשך בדואר- והבטיחה למהפכה בחודשיים הקרובים עם השקת מערכת חדשה. את יתרונות השירות ליצואן לסוחר. את האפשרות להנחות באקו פוסט. ושוחחנו על רשימון היצוא ומגבלותיו.


פגשנו את אסנת אלי וויס – אסנת חלקה איתנו תובנות על סיפור מותג, על שלוש שאלות להכרת המותג שלי. על קו אחיד בין האתר, הרשתות החברתיות וזירת המסחר. על אוטנטיות. על יתרון בסיפור הסיפור שלך- זכיר מאוד.


ואני, לירן וויס - הראתי את השינויים באטסי, את האלגוריתם החדש. את יתרונות הקמפיין הממומן. את הסרטונים החדשים של etsymarketingtool.com שמקפיצים את הכניסות לחנות. את הנעיצות האוטומטיות לפינטרסט דרכם ואת ההקפצות.

סקרתי את הסטארטאפ המגניב craftists שבלחיצת כפתור ניתן לקחת את חנות האטסי שלנו לתוך איביי ואמזון וזאת מבלי לנהל חשבון עצמאי שם.


*פגשנו גם את AIB שהציעו שירותי משלוח מהירים לעולם

*** הטבות לבאי הכנס: Etsymarketingtool*** נתנו הטבה משמעותית בעמלות העמלה החודשית כיום היא 14.99$ ובכניסה דרך לינק השותפים העמלה תהיה 9.99$ או בהרשמה לשנה כ 7.5$ הנה הלינק שלי : etsymarketingtool.com/liran

**** הרשמה לcraftists ב50 ₪ לחודש לשלושה חודשים (150 ₪) הנה הדף craftist


**** קורס אטסי מתקדמות במחיר מבצע- מכיל את כל העדכונים באטסי ומתעדכן במהלך השנה- ביטוח לשנה!!!

במקום 1019 ₪ - לבאות הכנס ב 619 ₪ הנה הלינק להרשמה: קורס אטסי PRO

צרו קשר לקבל קופון

עוד תמונות מהכנס תוכלו למצוא כאן


128 צפיות0 תגובות

עודכן: 10 באוג׳ 2019


צפו בסרטון הזה כיצד לזהות מה אטסי בוחרים לשים בעמודים הראשונים,

כמו כן שימו לב לשינוי באלגוריתם של אטסי- החיפוש החדש


* בכנס ב13.3 נדבר גם על האלגוריתם

235 צפיות0 תגובות
bottom of page