Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility סיכום לרבעון  Q1 2020 באטסי :
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

  • תמונת הסופר/תלירן וויס

סיכום לרבעון  Q1 2020 באטסי :


סיכום לרבעון Q1 2020 באטסי ועוד כמה הפתעות והודעות:

  • ברבעון הראשון מכרנו בסכום של 1.3 מליארד דולר – שזו עליה של 32% לעומת רבעון 1 בשנה שעברה.

  • הרווח של אטסי לרבעון זה $228.1 = גידול של 34.7% לעומת רבעון ראשון 2019

  • וגידול של 16.4% בכמות הקונים הפעילים – 47 מיליון

  • יש כ2.8 מליון מוכרים פעילים- גידול של 26.4%



נתונים נוספים מתוך צפיה שלי בישיבת Q1Etsy inc.Earning conference call:

לאחר חודש מרץ תנודתי- אפריל הביא תנועה אדירה, גידול ממשי בביקושים , הביקוש למסכות גדל בצורה ממשית

  • נמכרו 12 מליון מסכות באפריל בעלות של 133 מילון דולר

  • 32% מקוני המסכות חזרו לקנות עוד מסיכות בשבועיים שאח"כ

  • המחלקה החזקה ביותר היתה home and living - המון מוצרים לבית, נמכרו המון מוצרים ליצירה

  • יש גידול ממשי של קונים ותיקים שחזרו לאטסי בעקבות הקורונה- ועכשיו ימשיכו לרכוש באטסי

  • אטסי מדגישים שהם נותנים במה גדולה יותר לחוות הדעת ומציגים אותם באופן ברור לעין הקונה

  • מנוע החיפוש התקדם והשתפר וברבעון 2 תהיה השקעה נוספת בשיפור מנוע החיפוש

*** השידור נעשה מהבתים , מעניין מאוד ומסקרן, ג'וש סילברמן, מנכ"ל אטסי צופה (כצפוי) גידול ממשי בשוק האיקומרס בעקבות הקורונה - הרבה קהל נחשף לזירות המסחר, קהל חדש החל לרכוש אונליין, קהל ותיק חזר לקנות - חלקם הגדול ימשיכו לקנות באונליין





והנה המצגת:


114 צפיות0 תגובות
bottom of page