Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility סיכום רבעון שלישי 2018 לאטסי etsy
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

  • תמונת הסופר/תלירן וויס

סיכום רבעון שלישי 2018 לאטסי etsy

עודכן: 10 באוג׳ 2019


הרבעון הזה הוא המוצלח ביותר עד כה לאטסי- עליה של 20.3% במכירות

עליה של כ41% בהכנסות של אטסי עצמה לעומת רבעון 3 ב 2017

גידול של 17% לקוחות פעילים (37.1 מליון לעומת 31.7 מליון ברבעון 3 2017)

גידול של 8% בכמות המוכרים – מעל 2000000 מוכרים באטסי

חלק מהגידול בהכנסות נובע מהעלאת העמלה למוכרים מ 3.5% על כל עסקה ל5% וחלק מהגידול עצמו בכמות הלקוחות והעסקאות.

בראיון לעיתונות אמר ג'וש סילברמן , מנכ"ל אטסי, - משלוח חינם הוא משהו נפוץ מאוד בימנו, לקוחות אטסי אומרים שחצי מהפריטים האטסי הם עם מחיר משלוח גבוה.

את המשפט הזה הייתי לוקח בחשבון ומוריד את מחיר המשלוח ומעמיס אותו על הפריט עצמו- בעדכון האחרון אטסי התייחסו לכך וכתבו שפריטים במשלוח חינם או משלוח נמוך יקבלו עדיפות.

מה גם שכיום רק 20% מהפריטים באטסי מוגדרים כ free shipping .

במקביל החל מה8.11.18 אטסי החלו הבפרסום טלויזיוני לקראת עונת החגים שכולל עדויות וחוויות קניה של לקוחות מתוך מטרה למשוך קהל חדש לזירת המסחר.

מהות הקמפיין הוא – שאטסי זה המקום האמיתי למתנות מיוחדות ומקוריות

הנה דוגמה לאחת מהפרסומות:


גם בסאבווי של ניו יורק ניתן יהיה למצוא פרסום בנושא- הנה דוגמא:


ולנו נותר להתכונן, להיות אטרקטיווים מבחינת משלוחים, להצמד למקוריות ולהתאים את הנראות של החנות לעונת הכריסטמס.

לירן

*** בא לך לקפוץ ליגה?

והנה חלק מהחנויות של הלקוחות האלופות שלנו

124 צפיות0 תגובות
bottom of page