Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

  • תמונת הסופר/תלירן וויס

מה עושים באוגוסט ?פעילות יומיומית באטסי

עודכן: 10 באוג׳ 2019


אטסי ערכו כמה שינויים בעת האחרונה, נוספו סיילים (החל מה22.08.17) לינקים לקופונים, יומן תארכים הצגת כמות הפידבקים של כל חנות כבר בחיפוש הכללי ועוד.


גם גוף המודעה השתנה, נוספו לא מעט אפשרויות בתוך כל LISTING

שינוי אחד הוא כמות התמונות – ניתן כעת להעלות 10 תמונות לפריט – האם לעשות כך? למי שיש עוד תמונות , בטח, למי שלא- מציע לקחת בחשבון שצילומים זו הדרך החזקה ביותר להעברת מידע ברשת, צלמו את הפריט מקרוב ומרחוק, את הפונקציונליות שלו , צילומי קנה מידה וצילומי אווירה.

שינוי נוסף הוא המידע- ניתן להוסיף נתונים רבים על הפריט כגון צבע, אורך, דוגמה ,אירוע רלוונטי, חג ועוד


הנתונים הללו, בדומה לאמזון, עוזרים למנוע החיפוש להעלות תוצאות רלוונטיות למחפשת וגם מוצגים לגולשת בפרטי דף המכירה.

בימים אלו אטסי אף עורכים שינויים בתצוגת דף המכירה, נתון אחד שכבר נראה בארה"ב הוא הצגת המחיר כולל משלוח – זה מידע רב ערך עבור הקונות, סקרים רבים מראים שלקוחות רוצות לראות את המחיר הסופי ולא לגלות את מחיר המשלוח רק לאחר הוספת הפריט לעגלת הקניה.

אני רואה בכך יתרון עבורנו , שכן מחירי המשלוח מישראל נמוכים יחסית לשאר העולם. בכל מקרה לכל מי שנוטה לתת משלוח חינם, אמליץ לרשום free shipping בתחילת הכותרת כדי שהלקוחה תזהה את ההטבה עוד בחיפוש הכללי.

שינוי נוסף שמונגש בשלבים לכלל החשבונות באטסי הוא תצוגת דף המכירה,

הלקוחות יראו כעת את חלקו העליון של תיאור המוצר (אם אופציה ללחיצה על MORE ) ואז את מחיר המשלוח הפידבקים והמדיניות.

לכן אחזק את המלצתי לרשום מידע שיווקי בתחילת תאור המוצר כי זה החלק שהלקוחות יראו

אז מה לעשות?

  1. לא לעשות הכל היום !!! אל תתנו לרוחות לטלטל אתכן יתר על המידה, חלק מהשינויים הם מתחת לפני הקרקע, באלגוריתם של אטסי, בהבאת התנועה החיצונית, באופן קבלת השינויים מצד הלקוחות- לא את כולן נוכל לנתח מיד לאחר השינוי

  2. לעשות שינויים היום על מספר פריטים- להגדיל את כמות התמונות בפריטים מסוימים , לבדוק את הדירוג שלנו בעזרת תוכנות עזר כמו etsyrank ו marmalead.com

  3. להעלות פריטים חדשים לאטסי, לרענן- אם הפריטים שלי נמצאים בדף הראשי ויש כניסות אך לא קונים- שווה להבין עם עצמי- אולי הפריט לא טרנדי, אולי שווה לרענן קולקציה, אולי להעלות מחיר

  4. רשתות חברתיות- לא לוותר לפינטרסט- כל יום לנעוץ פריטים, בדיוק כמו בפייסבוק- אם לא נעלה פוסטים או נגיב לא נגיע לקהלים

  5. תהנו מהשופ אפדייט, כלי מצויין לשמירה על קשר עם העוקבות, גם של אטסי וגם חיצוניות, לאחר האפדייט שתפו את התמונה ברשתות החברתיות

  6. ספרו את הסיפור- אוטנטיות מנצחת, תחשבו על המותג שלכן, מי את, במה את שונה, ספרו את הסיפור הזה, זה ההבדל


אטסי עושים מאמצים לגדול, אנחנו הדרך, הם לא נגדנו, כל הכלים החדשים נועדו ליצר יותר מכירות

כרגיל- אם קראת עד כאן- את אלופה

הכי חשוב זה המצפן הפנימי , אוגוסט חם לכולנו

לירן

להרשמה לקורס הקליקי כאן

21 צפיות0 תגובות
bottom of page