Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

כיצד לבחור חברת משלוחים למשלוח פנים ארצי

אם יש לך אתר או בדרך לבנות אחד, חשוב למצוא את חברת השילוח הנכונה עבורך,

ברירת המחדל הראשונה היא דואר ישראל,

על פי רוב במשלוח לתיבת דואר- לדואר יש את המחירון הזול ביותר,

מחיר זול הוא יתרון גדול עבור לקוח שרוצה לקנות בזול או לא רוצה לשלם על משלוח ביוקר, מה גם שלך יותר קל לגלם את עלות השילוח של דואר רגיל או רשום של הדואר בתוך עלות הפריט ואף להציע זאת כאופציה לשילוח חינמי

המשלוחים עם דואר ישראל הם טובים , בדואר הרגיל והרשום השילוח יקח כמה ימים אך עלול גם להתעכב לכמה שבועות.

לעומת זאת במעבר לדואר שליחים של הדואר תקבלו משלוח מהיר של 24-72 שעות על פי רוב והמחיר יהיה בהתאם,

אשרות נוספת היא לעבור לחברו השילוח הפרטיות- מה שקרא חברות בלדרות.

שירותי הבלדרות בדר"כ מספקים משלוחים של 24-72 שעות והתחרות בשוק חזקה מאוד ולכן המחירים נמוכים יחסית לטיב השירות.


אני מציע לבחון כמה דברים בעת בחירת ספק משלוחים:

1. כמות המשלוחים החודשית הממוצעת באתר שלך

2. סוג החנות שלך – האם בפלטפורמת מסחר, האם בוויקס? שופייפי? וורדפרס?

3. מיקום פיזי של העסק ושל רוב הלקוחות שלך

4. מחיר ממוצע לפריט באתר שלך

5. באיזה שירות משתמשים המתחרים

6. באיזה שירות משלוחים משתמשים השכנים שלך

7. גודל חבילה ממוצעת


כמות משלוחים גבוהה תניב על פי רוב הן מחירון מוזל יותר והן שירות לקוחות אישי

ואם כמות המשלוחים נמוכה- כנראה שתעדיפו לא להתחייב למינימום חבילות ולכן תוכלו לעבוד רק עם חברות שלא מתנות שירות במינימום משלוחים


הפלטפורמה שעליה נמצאת החנות יכולה להשפיע על בחירה עם איזו חברת משלוחים נרצה לעבוד מכיוון שנרצה שחברת המשלוחים תתחבר בAPI לאתר שלנו ולהיפך. נרצה שכל הזמנה תופיע גם באיזור האישי שלך באתר חברת המשלוחים ובכך לחסוך הזנה ידנית של פרטי הלקוח – מה שמונע טעויות הקלדה ובעיקר חוסך זמן מיותר של העתקת נתונים


המיקום הפיזי של העסק יכול להשפיע – לא כל חברת שילוח מגיעה באופן תדיר וסדיר לכל ישוב

ולכן חשוב לבדוק גם לאן רוב המשלוחים שלך אמורים להגיע וגם מאיפה הם יוצאים


ככל שהמחיר ממוצע לפריט יקר יותר – כך הנטייה לשלוח בשירות משלוחים מבוטח ומהיר הוא רצון זהה לך, ללקוח\ה והן לחברת השילוח.


שווה תמיד לבחון מה החנות המתחרה מציעה , אם איזה ספקי שילוח היא עובדת ומה מחירי המשלוח ללקוחות שלה,

כמו כן, שווה לבחון את הסביבה הפיזית, המלצות או דיס המלצות של השכנים יוכלו למנוע טעויות שילוח מראש.


והנושא האחרון ישפיע על מחירי השילוח – ככל שהמשלוח ניפחי יותר וכבד יותר כך מחירו יעלה וגם אופן האיסוף שלו


ההצעה שלי היא לרכז לעצמך את השאלות שהצגתי כאן ולערוך סקר שוק שכולל לא רק את עלות השילוח אלא גם את רמת שירות הלקוחות והגעה לאיזורים רלוונטים עבורך בארץ

ובנימה אישית

רוצה לקחת צעד קדימה בעולם השילוח?

יש לי קורס במיוחד עבורך, הקורס כולל הן סקירה מקיפה על חברות המשלוחים המובילות בארץ, על דרכי שילוח, על אריזות, על הגדלת מכירות דרך משלוחים, על עבודה נכונה מול ספק המשלוחים שלך,

להיות משלח בקורס משלוחים לאתרי איקומרס,

כאן נמצאים כל הפרטים:



55 צפיות0 תגובות
bottom of page