• לירן וויס

AWEBER מערכת דיוור, רשימות תפוצה ודפי נחיתה לאטסי

הרעיון העיקרי מאחורי רשימות התפוצה הוא לשמור על קשר עם לקוחות עבר שלנו, לידע אותם על פריטים חדשים אצלי בחנות האטסי, על מבצעים חמים ועל תזכורת לקראת החגים - שהם מוזמנים לרכוש באטסי משהו עבורם.

לקוחות חוזרים הם הלקוחות הקלים ביותר והזולים ביותר עבורנו- הם כבר רכשו מאיתנו בעבר, אטסי מוכרת להם, הם אהבו אותנו ולכן נצטרך להשקיע פחות מאמץ במכירה חוזרת.


באטסי כאשר מישהו עושה לפריט שלי פייבוריט או מוסיף לעגלת הקניות אין לי אפשרות לדוור אותו או לרדוף אחריו במודעות רימקטינג כי אטסי לא מאפשרים זאת.


לעומת זאת יש לנו את המיילים של הלקוחות באטסי מכיוון שהם רכשו מאיתנו.

אטסי מאפשרת אינטגרציה עם AWEBER ולדאוג שפרטי המייל יכנסו לרשימת הדיוור שלנו + מייל אוטומטי שישלח ללקוחות לאחר הרכישה לבקש מהם הרשאה אם נרצה להצטרף לרשימת הדיוור שלנו.


כמו כן, ניתן ב AWEBER להכין קמפיינים של מיילים , דפי נחיתה ומיילים חד פעמיים

המערכת מאפשרת לנו עד 500 נרשמים ללא תשלום .

נוכל להציע להם הנחות והטבות ובכלל - להזכיר ללקוחות גם במייל- שאנחנו קיימים.


ניתן בקלות לסנכרן את אטסי (החנות שלנו באטסי) למערכת

וניתן גם לבחור פריטים מסויימים מתוך חנות האטסי שלי - למייל שאותו נרצה לשלוח ללקוחות

כולל המחיר ופרטי הפריט וגם עם כפתור לקניה

בהקלטה מטה ניתן לצפות בוובינר שערכתי עם ג'נה מaweber

בו היא מסבירה כיצד לחבר את המערכת לאטסי וכיצד להכין מיילים וקמפיינים

הוובינר באנגלית ואני מתרגם את התוכן

אפשר להרשם בחינם דרך לינק השותפים שלי כאן: AWEBER





***** מזמין אותך להתכונן איתנו- או בפגישה אישית, או בקורס etsy pro קורס מתקדם לחנויות שרוצות לקפוץ לשלב הבא עם ליווי שלי


שיהיו לך המון מכירות

לירן

#אטסימתקדמים #מכירותבאטסי #כמהחנויותשישבאטסי #טיפיםלאטסי #לירןאטסי #מדריךאטסי #אטסיישראל #אטסיבעברית #אטסיניהולחנות #אטסיפלוס #etsy #etsytips #etsyקורס #liranweiss #איךמוכריםבאטסי #אתראטסי #בלוגאטסי #פרסונליזציהבאטסי #קורסאטסיבמחשב #קורסאטסיפרונטלי #אטסימשלוחחינם #freeshipping

  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
עקבו אחרינו: 
כל הזכויות שמורות ללירן וויס, מנכ"ל edealer