• לירן וויס

אמזון לאומנים מרמלדה וכל השאר

עודכן ב: 10 אוג 2019



Handmade @ amazon

נכון להיום זירת המסחר הגדולה בעולם לעיצוב ואומנות היא ללא ספק etsy.com

האתר זוכה לכניסות רבות מאוד ויש לו מעל 20 מליון משתמשים רשומים ומעל למיליון בעלי חנויות פעילות.

מעצבות רבות מעדיפות ומצליחות למכור באטסי הרבה יותר מאשר בזירות מסחק מקבילות כמו איביי מהסיבה הפשוטה שאטסי היא זירה ממוקדת שמכוונת לקהל יעד מדויק לעומת איביי שניתן לקנות ולמכור בו כמעט הכל.

מכיוון שאטסי אתר מכירות פעיל כל כך ומושך אליו לקוחות רבים – מגיעים אליו גם סוחרים רבים כך שהתחרות הולכת וגוברת

מעצבות שכבר מוכרות באטסי ומחפשות לעצמן ערוצי מכירה נוספים מוצאות עצמן פותחות חנויות באתרים עם תנועה דלה שלא ממירה למכירות

לכן, עדיף לגשת למקומות בהם קיים פוטנציאל המכירות הגבוה ביותר

אם נעיף מבט על זירות המכירה למעצבות בארץ נראה שמות כמו שופינג לאישה, מרמלדה הוםפרו ועוד נגלה שמרמלדה היא הזירה החזקה ביותר- הסיבה- חיפוש פשוט בגוגל על מילים כמו חולצת ערב, עגיל זהב , שמיכת טלאים וכו' יציגו את מרמלדה בדף הראשי וכאן יתרונם העיקרי.

לגבי זירות מכירה בח"ול – בסוף 2015 הודיעה ענקית המסחר אמזון על פתיחת איזור מכירה לאומנות ועיצוב באתר אמזון שייקרא Handmade @ amazon

ובעצם קראה תיגר על אטסי. יש לציין שאמזון היא זירת המכירות הגדולה בעולם עם מעל ל2.2 מליון כניסות בדצבמר 2015 כמו כן לאמזון יש קהל קונים נאמן וברובו המוחלט אמריקאי.

תהליך ההרשמה ל Handmade @ amazon מצריך הרשמה ומילוי טפסים ורק לאחר שצוות הבדיקה של אמזון עובר על פרטי הבקשה ומחליט לאפשר לנו למכור- ניתן לפתוח חנות אומן משלנו.

כרגע יש ב Handmade @ amazon כמה אלפים בודדים של מוכרים (לעומת אטסי מעל מליון )

מה שנותן לנו יתרון אדיר כמוכרים, התחרות כרגע קלה, אנו נהיה הראשונים ונצבור מוניטין ,ניסיון ומשובים מהלקוחות .

האתר פועל באופן שונה מעט מאטסי, הן בדרכי החיפוש, הן באפשרויות הקידום, בדרך העלאת הפריטים ובהרשמה עצמה ובכל זאת – שווה את המאמץ.

מתוך פעילות שלי בפורומים של Handmade @ amazon ניתן לראות שכבר כיום ישנן מכירות ותנועה באתר, אך ברור שהשיא עוד לפנינו

מציע בחום לשקול להתחיל פעילות גם שם

לירן וויס


47 צפיות
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
עקבו אחרינו: 
כל הזכויות שמורות ללירן וויס, מנכ"ל edealer