לירן וויס
סגרו לך את החנות באטסי בעקבות המעבר לetsy payments - מה עושים?
צריך להבין שבעת המעבר אין חיווי או בדיקה של אטסי כך שזה נראה שהכל תקין
ב99% מהמקרים - הכל עובר תקין, אבל כעבור כמה ימים אטסי אכן עורכים בדיקה של הפרטים שהקלדנו בעת המעבר.
ובכל זאת , אם קיבלנו הודעה שהחשבון נסגר\ אפשרויות התשלומים נעצרו- מה עלינו לעשות?
א. להבין שזה קורה מידי פעם ולהבין שאוטוטו יפתחו לנו את החנות שוב.
ב. הבדיקה נעשית באופן ממוכן - ישנו מחשב שסורק את צילום הדרכון או הרישיון שמסרנו, עובר על השדות והופך אותן לטקסט. כעת הוא משווה זאת אל מול הפרטים שהקלדנו בנוגע לשם בעל חשבון הבנק
הציפיה היא שיהיה זהה לפרטים על הדרכון - ואם לא כך הדבר- זוהי סיבה מעולה לאטסי לעצור לנו את החשבון. כנ"ל לגבי תאריך הלידה.
ג. יש לחפש את המייל מאטסי שמבשר על סגירת החשבון או הקפאת קבלת תשלומים- במייל עצמו יש קישור להעלאת המסמכים המזהים שוב.
אם לא קיבלת מייל אפשר להעלות את המסמך ל etsy.com/upload וגם לשלוח מייל ל verification@etsy.com
יש לסרוק מחדש את הדרכון או הרשיון, לשים לב שהסריקה איכותית וישרה ורואים את כל 4 פינות המסמך.
יש לציין בשדה ההודעות את שם החנות, את המייל המקושר, את שם בעל חשבון הבנק זהה בדיוק למה שמצויין במסמך.
את תאריך הלידה - בדיוק כמו שרשום במסמך (ברשיון או בדרכון)
אם בעלת הדרכון או בעל הדרכון הוא חלק מחברה - יש להמציא לאטסי מסמך המעיד על הקשר - אישור מהבנק באנגלית או מרשם החברות (באנגלית)
כמו כן אני מציע בחום להתקשר לאטסי לתמיכה. נציגי התמיכה לא יוכלו לפתור את הבעיה אך יוכלו לעשות אסקלציה ולשלוח מייל לצוות התמיכה היעודי.במספר טלפון 1844-659-3879
התהליך יכול לקחת כמה דקות עד כמה ימים.
חשוב להבין שזה אינו מצב סופי, לא להתיאש ולא לוותר. אם צריך עזרה- נא לא להסס ולפנות אלי ואנסה לעזור
ימים טובים
לירן
נ.ב. אם עוד לא עברת לאטסי פיימנס - אז הנה סרטון שמראה את המעבר
רוצה להעלות רמה באטסי? אני מציע ליווי אישי שלי למשך שנה במחיר הוגן.
כל הפרטים כאן
Comments