• לירן וויס

נראות, גודל ומידות תמונה לאטסי – הכל על הויזואל הפנימי של אטסי

בחנות שלך באטסי יש מספר מקומות לתמונות.יש חשיבות הן לגודל התמונה והן למשקלה .

מעבר לתמונות של פריט עצמו באטסי יש את הבאנר של החנות, תמונת הפרופיל, הלוגו, אודות,

וישנה גם אפשרות להעלות סרטוני וידאו


נתחיל בפריט עצמו בדף המכירה באטסי

כאשר מעלים פריט למכירה באטסי יש אפשרות לצרף עד 10 תמונות לדף המכירה

רצוי לצלם בכמה זויות, להראות פונקצונליות של הפריט ולתת ערך מוסף בכל תמונה ותמונה.

אין חובה לרקע לבן , תמונות אווירה הן תמונות מעולות לאטסי


ההמלצה של אטסי היא שהרזולוציה של התמונה תהיה לכל הפחות 2000X2000 פיקסלים ומשקל התמונה צריך להיות קטן מ10 מגה בייט



התמונה בדוגמה מעל היא איכותית עם רזולוציה של 3840X5760 פיקסלים וגודלה 4.33 מגה בייט


אם התמונה תהיה קטנה יותר מ2000 פיקסלים – היא תעלה אך נפגוש סימן קריאה צהוב על התמונה שמעיד שניתן היה להעלות תמונה ברזולוציה גבוהה יותר (אגב, בקיצור, הפיקסלים מייצגים את צפיפות הנקודות בתמונה- ככל שהמספר גדול יותר כך התמונה עשירה יותר)


במידה והתמונה ממש קטנה מבחינת רזולוציה (כמה עשרות פיקסלים) אז התמונה תעלה עם סימן קריאה אדום ואטסי לא יאשרו לנו להעלות את דף המכירה עם התמונה הזאת מכיוון שהיא תצא מגורענת ומטושטשת.


סיבה עיקרית לתמונה ברזולוציה נמוכה היא הורדת התמונה מהאתר הפרטי שלך או מהפייסבוק\ אינסטגרם מכיוון שברגע שהתמונה עולה לאתרים הללו – הם דוחסים את התמונה ומורידים רזולוציה,

כך שההמלצה שלי להעלות את התמונות ישירות מהמחשב האישי או הסמארטפון ולא להוריד מהאתר הפרטי ומשם להעלות לאטסי.


עוד סיבה לרזולוציה נמוכה היא שליחת התמונות במייל מבלי לשים לב שאישרת הקטנת רזולוציה (זו בדר"כ ברירת המחדל כאשר מעבירים תמונות במייל) .

ההמלצה שלי היא להעביר את התמונות בגודל המקורי.


האם ניתן להעלות תמונות אורך או רוחב באטסי?

כן, בהחלט, אין חובה להעלות תמונות ריבועיות

אך שימו לב, כאשר אנו מביטים על התמונות באטסי כמו בדוגמה מטה – כל התמונות נראות באותו גודל (כמעט ריבוע) שהיחס הוא 5 גובה על 4 רוחב.


למעשה, אטסי למציגים את התמונה הראשית של הפריטים שלנו באופן אחיד גם אם בחרנו לשים תמונת אורך או רוחב כתמונה ראשית ולכן עלול להיות מצב שנעלה תמונה של שרשרת ובתצוגה הראשית נראה את השרשרת ללא התליון (לחיצה על התמונה תוביל את הלקוחה לראות את התמונה במלואה)



אז מה עושים?

לכך יש 2 פתרונות:

1. לבחור כתמונה ראשית צילום שהמידות שלו הן 5:4 ואז התמונה תיכנס במלואה בדפי החיפוש באטסי

2. להשתמש בכפתור ה adjust thumbnail


בדף המכירה יש שדה שנקרא adjust thumbnail



והוא עוזר לנו לכוון את התמונה הראשית בדפי החיפוש, לחיצה עליו מאפשרת לנו למרכז ולהזיז את הנראות של התמונה הראשית בדפי החיפוש.


האם ניתן להעלות סרטון לפריט באטסי?

כן, ניתן, הסרטון צריך להיות במשקל של עד 100MB , רזולוציה מומלצת של 1080 פיקסלים

ואורך סרטון שנע בין 5-15 שניות

הסרטונים עולים ללא סאונד ומצטרפים לפריט כתמונה שניה


כל הצילומים הבאים הם של החנות עצמה ונמצאים תחת הקישור הזה: https://www.etsy.com/shop/me/edit


מה לגבי הבאנר?

אטסי מאפשרים לנו 2 גדלים לבאנר (או שידרוג לetsy plus על כך ארחיב בפוסט אחר)

באנר גדול – 1200X300 פיקסלים לפחות

או באנר קטן בגודל של 1200X160 פיקסלים לפחות שתופס פחות מקום במסך.





הבאנר הוא חלון הראווה, מציע להראות את אווירת החנות ואף להוסיף מילה או 2 ולהחליפו מידי פעם

(Summer sale / Free express shipping/ 25% off)


תמונת הפרופיל

גודל של 400X400 פיקסלים לפחות

לוגו (shop icon)

פיקסלים 500X500 לפחות


אודות החנות:

בשדה ה about באטסי יש מקום לשתול תמונות וסרטון וידאו. ההמלצה היא לא לשים פריטים למכירה אלא להציג את הסטודיו ואת האווירה של העסק שלך.

סרטון הוידאו בabout צריך להיות קטן מ 300MB ואפשר שיכיל קול/

כל אחת מחמש התמונות לפחות 760X468 פיקסלים.



לסיכום אציע לך להסתובב באטסי, לחוש את האווירה של הקטגוריה שלך

לראות את סגנון הצילום המתאים לך, את העיצוב של החנות והאווירה שהיא משדרת

בסופו של יום תמונה מוצלחת באטסי מוכרת הרבה, היא המשפיע העיקרי על כניסה לחנות שלך

שווה להשקיע בתמונות איכותיות באטסי.



רוצה להעלות רמה באטסי? אני מציע ליווי אישי שלי למשך שנה במחיר הוגן.

כל הפרטים כאן


  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
עקבו אחרינו: 
כל הזכויות שמורות ללירן וויס, מנכ"ל edealer