מאינסטגרם לאטסי

זה לא סוד שלהביא תנועה לחנות שלנו באטסי זו משימה מאתגרת בפני עצמה,

חדשות לבקרים אני נשאל, מה עוד אפשר לעשות כדי לקדם את החנות וליצור עוד תנועה ועוד מכירות.

שנים שאני ממליץ ומציע לעבוד עם פינטרסט ואני ממשיך להאמין ביכולותיה המצוינות של הרשת.

התועלת המרכזית שלה היא ביצירת תנועה מיידית ובמשיכה של כל המידע שבנינו וכתבנו באטסי לתוך לוחות פינטרסט.




היום אני רוצה להוסיף המלצה על אינסטגרם.

אינסטגרם היא רשת חברתית של לייפסטייל - חברת אחות של פייסבוק.

גם היא מבוססת על תמונות, אבל יש לה את המאפיינים המיוחדים שלה.

מי שמגיע לאינסטגרם רוצה להשאר שם, לחיות בין הסטוריז, לעקוב אחרי אנשים ומותגים ואפילו ללמוד שם.

לרשת הזו אלגוריתם מעניין שכדאי מאד להכיר כדי להצליח לפצח את הדרך לייצר עוקבים, מעורבות איתם ומשם תנועה ומכירות.




8 תובנות לדרך:

1) להקים חשבון עסקי - על מנת לעקוב אחר הסטטיסטיקות ולהסיק תובנות

2) להגדיר את קהל היעד שלנו - לדעת מיהו, מה מאפיין אותו ולחשוב איך אפשר יהיה לתפוס את תשומת ליבו

3) לבנות את התוכן של הפיד - איזה תמונות נעלה ובאיזה תדירות, האם יהיו לה פילטרים? מאיפה משיגים כל כך הרבה תמונות? האם עובדים רק עם תמונות או עם תוכן? כמה תוכן מקובל לכתוב?

4) קישורים - ללמוד היכן ניתן לשים קישורים החוצה מאינסטגרם

5) להתיידד עם הסטורי - שם מתנהלים חיים שלמים. הסטורי היא במה שיווקית ומכירתית. כאשר עובדים בה בתדירות גבוהה היא מתגמלת מאד.

6) צמיחה - להבין איך להצליח להגדיל את מספר העוקבים האיכותיים ולשמור עליו לאורך זמן

7) לחקור האשתגים - זוהי הרשת שבה האשתגים ממש עובדים יפה. כל האשתג מייצר תפוצה אורגנית של התוכן שלכם ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. אז שווה לעבוד נכון

8) לעבוד עם משפיעני רשת - ישנם מובילי רשת בעלי חשבונות גדולים - עשרות אלפי עד מליוני עוקבים. לזהות מיהו מוביל הרשת שאותו אנחנו מחפשים, ליצור איתו קשר ולסגור איתו מודל עבודה משותף שיהיה בחזקת WIN WIN, זאת אמנות. חלק מהקידום האורגני (שלעתים עולה לא מעט כסף) מושתת על הקשר עם מובילי דעת קהל לאורך זמן.


ברגע שתסמנו וי ליד כל סעיף, תדעו שאתם בדרך הנכונה לבנות נוכחות איכותית און ליין, כזו שתאפשר לכם למשוך עוד ועוד לקוחות אליכם.

לקוחות שיעקבו, יצרו קשר וירכשו.


בהצלחה!


אסנת הקליטה קורס אינסטגרם מקיף אונליין ומציעה בו ליווי אישי ותמיכה והנחה מיוחדת

לפרטים ולרכישה


פוסטים אחרונים

הצג הכול
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
עקבו אחרינו: 
כל הזכויות שמורות ללירן וויס, מנכ"ל edealer